Avatar billede danieldd Nybegynder
24. august 2004 - 16:15 Der er 13 kommentarer

Lave CS baner?

Hej eksperter!
Jeg søger et program til at lave CS (counter-strike) baner gør ikke noget at det koster men håber nogen af jer kan hjælpe 100 point til den der kan fortælle det!!
Avatar billede danieldd Nybegynder
24. august 2004 - 16:16 #1
P.s. Hvis der er nogen der kan guide mig igemmen over MSN/mail giver jeg lidt Xtra point :D
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 16:17 #2
adobe photoshop er det største og bedste program til dette formål

i den lidt biligere prisklasse findes Paint shop pro

og gratis har vi Gimp.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 16:18 #3
og ingen vil kunne guide dig igennem disse programmer i løbet af en time eller 2 over msn.

men hvis du vælger at købe photoshop eller paint shop pro, vil du kunne finde mange gode tutorials og artikler på nettet ved en simpel søgning på google.
Avatar billede Jman Praktikant
24. august 2004 - 16:19 #4
triple-x -> jeg tror han mener baner og ikke banner (altså korrekt stavet i hans indlæg)
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 16:21 #5
superior - ja du har nok helt ret :) sorry for mine indlæg *G*
sådan går det når man læser lidt hurtig
Avatar billede Jman Praktikant
24. august 2004 - 16:21 #6
c",)
Avatar billede krestionsen Nybegynder
24. august 2004 - 16:22 #7
prøv at kigge på worldcraft, det er vist gratis og de har en masse tutorials på deres side: http://www.planetquake.com/worldcraft/index2.shtm
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 16:23 #8
http://www.egir.dk her er også noget
Avatar billede krestionsen Nybegynder
24. august 2004 - 16:25 #9
Her er hvordan du sætter worldcraft op til cs
http://cariad.co.za/twhl/tutorial.php?id=33
Avatar billede danieldd Nybegynder
25. august 2004 - 12:45 #10
Har et problem :/
jeg er sq ikke god til engelsk :/

Men kan da prøve :D

//Moi?!\\
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. august 2004 - 13:27 #11
kan jo være hvis du kontakter egir.dk at han måske kan hjælpe dig de steder du sidder fast, da han jo er dansker.
Avatar billede danieldd Nybegynder
25. august 2004 - 13:43 #12
Sikkert... :^)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. august 2004 - 13:43 #13
men du må have held og lykke med det :) ønsker ikke point.