Avatar billede mette_k Nybegynder
24. august 2004 - 14:49 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

virus kan ikke slettes

Hjælp ! Antivir har fundet en virus som ikke kan slettes !
Jeg har opdateret programmet men Antivir vil ikke slette virusen.

jeg får følgende meddelse fra Antivir:
File 0006_reguler(1)cab
This archive containes one or more infected files. infected files will not be delited or repaired

Herefter står der.
Last detection TR/Dldr.lst.Bar.PT
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
24. august 2004 - 14:53 #1
hey m8 kan du se en location hvor virusen ligger?
Avatar billede mette_k Nybegynder
24. august 2004 - 14:57 #2
nej jeg kan ikke se en location
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. august 2004 - 14:57 #3
Hent denne scanner:
http://www.mwti.net/antivirus/free_utilities.asp
Det er ligegyldigt hvilket af de 7 links du downloader fra.

Inde i opsætningen sætter du den til at scanne alt.
Kør den
Avatar billede mette_k Nybegynder
24. august 2004 - 14:59 #4
vil den komme i konflikt med Antivir
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
24. august 2004 - 15:00 #5
hey det er en ok scanner..
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. august 2004 - 15:00 #6
Supplerende, træk stikket til din internet forbindelse ud, og luk dit Antivir mens du scanner
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. august 2004 - 15:02 #7
Nope, den konflikter ikke med antivir, men e-scan arbejder bedre hvis du følger mit forslag
Avatar billede mette_k Nybegynder
24. august 2004 - 15:03 #8
jeg prøver
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
24. august 2004 - 15:06 #9
jeg vil æde min hat på den ligger under lokale instillinger
og under temp.......nogen gange kan man slette en virus manuelt
og dette er en ISTBAR....kan slettes med spysweeper
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
24. august 2004 - 15:08 #10
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. august 2004 - 15:09 #11
Du har sikkert ret, men e-scan napper den også
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
24. august 2004 - 15:14 #12
;) hehe bare iorden.
Avatar billede mette_k Nybegynder
24. august 2004 - 16:18 #13
e-scan fandt 30 virus ! som blev slettet, ved nogle virus stod der " renamed" . hvis i ligger svar kan jeg dele points. Kan jeg lade e- scan køre samtidlig med Antivir eller kan i anbefale et bedre virus progarm. Mvh mette
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. august 2004 - 16:39 #14
Hmm... Det var godt nok mange. Antivir er ellers et af de bedste gratis, men det er åbenbart ikke godt nok. Finder lige nogle forslag til dig.
Den gratis e-scan kan du ikke bruge til hverdag, den har ingen aktiv beskyttelse, og kan kun opdateres ved at hente en ny. E-scans købeversion kan være et godt bud, ligesom F-Secure, og Kaspersky. Men hvilket antivirus der er bedst generelt, det kan man jo få mange diskussioner ud af, men dem jeg har foreslået, vil jeg gerne stå inde for kvaliteten af.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. august 2004 - 17:45 #15
Svar!

Btw, dem der er "renamed" (omdøbt) er uskadeliggjort, da de ikke kan kontaktes mere ;-)
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. august 2004 - 19:12 #16
Nå jeg lægger lige et svar også så :O)
Jeg kom jo med scanneren *G*
Avatar billede mette_k Nybegynder
25. august 2004 - 10:51 #17
mange tak !
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. august 2004 - 10:52 #18
Jamen det var så lidt da :O)
Og tak selv for point.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. august 2004 - 11:41 #19
Jamen jeg siger det samme som andersenph :-)
Og så lige et link til en meget billig Kaspersky baseret scanner, med samme database som E-scan, og avanceret aktiv beskyttelse http://www.extendia.com/eXtendiaAVK.htm
Avatar billede pernillen Nybegynder
25. august 2004 - 14:10 #20
hei... jeg har det samme problemet... fikk et virus kalt blodhunden og fikk samtidig beskjed om at antivirusprogrammet ikke tar det... skjønner ikke så mye sånne datagreier egentlig... hva skal jeg gjøre?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. august 2004 - 15:27 #21
Pernillen>> Ikke fordi jeg ikke vil svare på dit spørgsmål, men ifølge reglerne bliver du nødt til at oprette et nyt spørgsmål om problemet, da dette spørgsmål er lukket, og besvaret. Sådan er det, sorry :-)