Avatar billede micromask Nybegynder
24. august 2004 - 10:51 Der er 6 kommentarer

windows virker ikke i normal mode men virker i safemode med net

Windows xp booter normalt op. Jeg kan starte programmer op men de bliver stående med "not responding", og jeg kan ikke lukke dem ned igen. ctrl+alt+delete virker ikke. Jeg kan ikke lukke computeren ned normalt men må resette. Er der nogen, der genkender dette eller ved, hvad jeg skal gøre?
Avatar billede c-holst Novice
24. august 2004 - 11:40 #1
Jeg ville rpøve en repair...print, læs og forbered dig for et godt resultat!
http://hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair

har du installeret driverne til dit chipset?

www.windowsupdate.com ?

i Enhedshåndteringen, er der da nogen gule udråbstegn i normal mode?
Avatar billede micromask Nybegynder
24. august 2004 - 12:22 #2
takker for svaret. Vil prøve anbefales.
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2004 - 14:22 #3
har du leget med tingene
Avatar billede micromask Nybegynder
26. august 2004 - 14:31 #4
jeg har en mistanke om, at mit pen drive skaber problemer. Jeg er ikke sikker, men har oplevet problemer på både min bærbare og min stationære, mens pen drivet har siddet i. Jeg fulgte dit link og læste om repair. FInt link. Men inden jeg besluttede mig for dette (repair) - kan man i øvrigt lave en rapir med en dansk XP på en Engelsk installation? - fjernede jeg pendrivet og tilsluttede mit USP cd-drive. Og problemet var væk!! Tak igen for dit svar. Det ser ud som om jeg har givet mig selv point. Det er jeg ked af. Kan dette ændres?
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2004 - 17:13 #5
her kommer et svar fra mig, som du kan bruge til hvad du vil. Marker navnet på den/dem du vil tildele point og tryk på accepter:-)

tror ikke det vil fungere for dig. Så hellere boote op og lave en hel frisk installation med din danske xp cd. en repair er afhængig af serienummeret såå...

Det kan jo være du kan finde en driver/løsning på det pendriverproblem på producentens hjemmeside.
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 21:53 #6
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten