Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 10:36 Der er 7 kommentarer

Mp3 - wave

hvilket program er bedst til at få mp3 - wave?
Avatar billede parazite Nybegynder
28. februar 2001 - 10:44 #1
WoW! Det er jo Magnusxx igen. Går det godt, fætter? Får du nakket nogle designs, eller hvad? Folk blev jo lidt sure, da du bad om at få at vide, hvordan du kunne kopiere xtom`\'s design. Forståeligt nok, egentlig.

;o)
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2001 - 10:51 #2
Hvis du i forvejen bruger Winamp til at afspille mp3\'er med, så kan du med fordel bruge den til det !

Gå ind i options og sæt Output til Nullsoft Disk Writer og klik på Configure. Her vælger du hvor dine .wav filer skal ligge !

Derefter laver du en playliste over de filer der skal konventeres, og derefter klikker du bare på play ! Der er nok en go\' idé at slå Random og loop fra hvis du har sat det til !

Når du så er færdig med at konventere dine filer, så husk lige at sætte output tilbage til WaveOut ;)

Snowball
Avatar billede cr8 Nybegynder
28. februar 2001 - 15:37 #3
hey parazite, jeg har ikke nakket hans design men \"modificeret\" det til mine behov...yeah right

nu ligger hans design på min side...but hwo cares

xtom flort design, jeg har nu lavet den sorte streg øverst større.

Avatar billede blood Nybegynder
28. februar 2001 - 15:57 #4
cr8

Må vi se din side?
Og hvad er adressen til xtom´s side?
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2001 - 16:03 #5
xtom\'s side er i hvert fald http://www.tommi.dk/ ! Ved ikke lige med den anden !

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. februar 2001 - 17:12 #6
Og hvor fedt er det at kopiere en andens design !? *G* Jeg kan ikke se det fede, men nu er vi jo folk der lægger en ære i at lave noget selv hvis det skal bruges seriøst.
Avatar billede blood Nybegynder
07. marts 2001 - 19:33 #7
Hvad med at lukke dette spm!

--{BLOOD}--