Avatar billede snifferdog Nybegynder
28. februar 2001 - 09:29 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Køler til Duron 750

Hey, mange steder anbefaler de at købe en køler med til sig Duron, jeg har lige købt en duron 750, men jeg glæmte at få en køler men. Så hvordan køre en duron uden køler, er der mulighed for at brænde den af, eller sådan et eller andet?

-SnifferDog
Avatar billede wismann Nybegynder
28. februar 2001 - 09:33 #1
Den kan godt blive for varm, og så stopper den bare, i værste tilfælde brander du den af.
Kig på www.Edbpriser.dk eller www.Prisindex.dk

*Wismann*
Avatar billede wismann Nybegynder
28. februar 2001 - 09:34 #2
Efter en køler ;o)

*Wismann*
Avatar billede rasmusx Nybegynder
28. februar 2001 - 09:50 #3
nej nej den kan ikke brænde af du skal bare sætte cpu\'en i og starte.....man kan ikke brænde en duron aF

Avatar billede bohbs Nybegynder
28. februar 2001 - 09:55 #4
Vil klart anbefale at købe en køler til den. Jo varmere den bliver, jo dårligere ydelse (flere fejlberegninger, som derfor må udføres igen). Desuden vil det jo være lidt træls at brænde den af når du lige har købt den ikke? Det kan desuden være en god ide at købe en køler med omdrejningstæller hvis du mulighed for det (penge, men også hvis dit motherboard understøtter det) På den måde kan du altid se hvor hurtigt blæseren kører. Desuden vil mange bundkort advare med beebs når/hvis blæseren står af...
Avatar billede grunken Nybegynder
28. februar 2001 - 10:08 #5
En cpu uden køler er som en dyrlægens natmad uden postej *G*

Jeg vil endda anbefale at du smækkede en god køler på eks. en \"Thermal Take Super Chrome Orb\" den koster ca. 170 kroner, og med den har du en kanon mulighed for at smide din duron op på de omkring 1000 Mhz.

-Grunken
Avatar billede bohbs Nybegynder
28. februar 2001 - 10:28 #6
Jeg er helt enig i at Duron 750 godt kan overclockes til 1000 mhz. Vær dog opmærksom på at garantien i så fald bortfalder
Avatar billede snifferdog Nybegynder
28. februar 2001 - 11:04 #7
takker....
Avatar billede janomel Nybegynder
28. februar 2001 - 23:26 #8
hvorfor har du ikke købt en golden orb??