Avatar billede soundclaes Nybegynder
23. august 2004 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Flash-baseret bandsite for dansk rapgruppe.

Hej folkens.

Jeg har netop færdiggjort dette projekt: http://www.Riminalitet.Org

Jeg vil blive glad for, hvis I vil give denne side en ordentlig overhaling mht. design og brugervenlighed.

Og mens I er ved det, kan I lige så godt downloade den gratis EP der ligger tilgængelig på siden. Den er rigtig fed! Og jeg ved det, for jeg er med i gruppen. Hehe...

Men feedback vil være rart.

- Hygge
Avatar billede 3dsign Nybegynder
23. august 2004 - 17:42 #1
Design Top notch... Lækker interface og SUPER dejlige farver. Man kan næste lugte bølgepappen og den smeltede asfalt...

Dog kører den meget langsomt og er forfærdelig tung. Så den første gang på arbejdet hvor jeg sidder med 256 Mbit... Og gav nærmest op... Sidder her hjemme med fødderne oppe til de fede beats og med en +2,5 mbit linie. Og det går noget stærkere...

Men super side
Avatar billede weblex Nybegynder
23. august 2004 - 17:53 #2
Kan kun tilslutte mig her - lidt for cool side :o)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
23. august 2004 - 18:16 #3
det er en virkelig fed side, men som de andre så flot siger det, er det rimelig tung, men det er ikke så vigtig igen for en side af den genre..

Choko

forresten: den EP der er der, er sku fed...

held og lykke med det
Avatar billede beorndesign Nybegynder
24. august 2004 - 17:48 #4
Flot side med god stemning - total retro.

Men siden er for tung og tager for lang tid at loade - mange gider ikke vente så lang tid - slet ikke hvis de har en langsom forbindelse (har selv 256 Kbit). Når siden er loadet, tager opbygnngen af siden for lang tid - se evt. hvor flot det kan gøres på 2advanced.com. Og lige en lille sidste ting: Menuen falder lidt ud. Den røde farve er lidt for svag i forhold til baggrunden - ikke alle har lige gode skærme.

Men ellers et flot stykke arbejde, selvom der nok skal arbejdes lidt på at få grafikken til at fylde mindre...
Avatar billede soundclaes Nybegynder
25. august 2004 - 00:46 #5
Hej igen.

Tak for de pæne ord om siden. Det lader til at det eneste i virkeligt kan sætte en finger på er størrelsen på swf'en og dens loadtid. Jeg vil lige se på, om jeg kan få den optimeret endnu mere, uden at miste for meget kvali i jpgs'ne.

Er der ikke andre ting, der ikke fungerer helt optimalt? Det kan være, at jeg har set mig blind på nogle ting.

Tak igen!