Avatar billede determination Nybegynder
23. august 2004 - 14:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flere filer

jeg er ved at lave en media afspiller.. jeg har jeg sat en CommonDialog1.ShowOpen ind for at gennemse min computer har også en listbox hvor jeg har min playlist.. men det er kun muligt at tilføje en sang afgangen til playlisten.. kan det ik la sig gøre at man kan makere flere sange på en gang ??

håber i forstår hva jeg mener...
Avatar billede Nybegynder
23. august 2004 - 14:47 #1
Hejsa.

Her har du et program som skulle kunne gøre det du ønsker.

Hilsen

Lars

Private Sub Command1_Click()

  Dim strFilename As Variant

  cmd.DialogTitle = "Open Mp3"
  cmd.Filter = "Mp3 Sound (*.mp3)|*.mp3"
  cmd.Flags = cdlOFNAllowMultiselect Or cdlOFNLongNames Or cdlOFNExplorer
  cmd.MaxFileSize = 5000
  cmd.ShowOpen

  strFilename = Split(cmd.FileName, Chr(0), -1, vbBinaryCompare)

End Sub
Avatar billede determination Nybegynder
24. august 2004 - 08:32 #2
Jeg takker mange gange... :D