Avatar billede bterp Nybegynder
23. august 2004 - 11:18 Der er 2 kommentarer

Problemer med RAM til bærbar Compaq Armada M700

Min pc har i forvejen 128 MB RAM (hvilken type ved jeg ikke, det står ikke anført på ramblokken). Jeg har nu købt 256 MB SDRAM pc133 af mærket Kingston. Når jeg sætter den i det andet ledige slot, for at få 384 MB RAM, kan jeg ikke boote op i windows. Det er heller ikke muligt at boote op når kun de 256 MB ram er sat i (har forsøgt med begge "slots"). I manualen står der, at pc bruger SDRAM og at den kan udvides med 1x128 MB + 1x256 MB. Men det ser ikke ud til at virke.
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. august 2004 - 11:23 #1
Avatar billede bterp Nybegynder
23. august 2004 - 11:49 #2
Jeg må nok erkende at det er lidt vanskeligt for mig at finde ud om Kingston modulet passer til min bærbar. Partnummeret er KVR133X64SC3L/256.
Jeg kender dog en der med held har sat denne type RAM i, dog kun 128 MB RAM. Så jeg går ud fra at modulet skulle passe, men jeg er dog ikke 100% sikker.