Avatar billede dull Nybegynder
19. april 1999 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Subject i emails

Ville det ikke være muligt at få spørgsmålets subject med i subjectlinien på emails, så de f.eks. ser sådan ud:
"Eksperten.dk:<subject>"
istedet for bare
"Info fra eksperten.dk"?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 1999 - 12:05 #1
Kan du ikke sende dit spørgsmål til Admin.
Men forøvrigt ville det være lækkert at man kunne se det med det samme !!
HJ
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. april 1999 - 13:29 #2
jeg ville ønske at subjectet bare var sådan her:

"ASP: Oprettelse af tæller" f.eks
og så kan man jo stadig se på afsenderen at det er fra eksperten

desuden ville jeg gerne have mulighed for at vælge bestemte kategorier fra men stadig modtage mails fra alle andre, også nye kategorier.

f.eks er alle spørgsmål om asp, og jeg ved ikke noget om asp
Avatar billede admin Novice
19. april 1999 - 15:28 #3
Det kommer snart. :)
Avatar billede dull Nybegynder
19. april 1999 - 15:36 #4
Juhuu! (Jeg er iøvrigt enig med cyberesben i formatbeskrivelsen af subject)
Avatar billede Slettet bruger
19. april 1999 - 15:47 #5
Fedt nok !!!!!!!
Kan næsten ikke vente