Avatar billede edske Nybegynder
22. august 2004 - 21:12 Der er 2 kommentarer

Søger kabinet i dk

Det drejer sig om følgende kabinet

Serenti 2000

http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=3#sereniti

Jeg er bare for nærig til at betale den lange fragt, er der nogen som kender en forhandler i dk??

Mvhh

Edske
Avatar billede belle Nybegynder
22. august 2004 - 22:38 #1
jeg har ledt efter mini-itx kabinetter i det meste af kbh og på .dk delen af nettet men har endnu ikke fundet en forhandler der sælger kabinetter løst.
har kun fundet noget hvor man køber kabinet med bundkort installeret...
Avatar billede boocken Nybegynder
15. oktober 2004 - 20:40 #2
nej, Der er  vist ikke forhandlere i Dk der sælger den, men søg på google efter en forhandler i udlandet, der kan du  nok finde den billigste fragt, evt. tyskland?
- men overvej om det er besværet værd..?