Avatar billede roque Nybegynder
22. august 2004 - 17:40 Der er 8 kommentarer

Hvor gemmes Adressekartotek i Win98

Hej Eksperter.

Jeg har haft slettet en del data fra en gammel maskine (Win 98). Inden jeg fik lavet en adressekartoteksfil (.wab). Da Windows ikke virker mere på disken, kan jeg ikke bare lave en fil.

Mit spørgsmål er som lyder; hvor ligger Windows 98 sine (mine) adresser, før de er eksporteret til en .wab fil?

Jeg kunne selvfølgeligt restore alle filer, og opstarte på den gamle disk, lave filen, og så nuke disken, men hvis jeg nu bare kunne kopiere en eller anden fil...

Mvh.

Roque
Avatar billede screem_brille Novice
22. august 2004 - 18:09 #1
De ligger da såvidt jeg husker hele tiden i *.wab så hvis du ikke kan finde den når du søger efter den, så har du sikkert fået den slettet.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. august 2004 - 20:03 #2
*.wab = Windows Adress Book
Avatar billede annebirgitte Nybegynder
22. august 2004 - 23:24 #3
Du går ind under "søg" og skriver "wab" og ser hvad den finder. Adressekartoteket har et let genkendeligt ikon. Hvis ikke det er der, så tror jeg, det er væk.
Avatar billede gratis Nybegynder
07. september 2004 - 02:36 #4
C:\Windows\Application Data\Microsoft\Address Book
Avatar billede roque Nybegynder
15. august 2005 - 10:11 #5
Lukker...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. august 2005 - 16:31 #6
Øhhh - Kunne det ikke bruges ?

Siden du 'bare' lukker uden et ord ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. august 2005 - 17:09 #7
Majsmarken det er jo det nemmeste, hvorfor skulle man dog melde tilbage ? det er da meget nemmere at få hjælp og så holde sig væk et lille år, og håbe på folk ikek lægger mærke til det.
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 01:11 #8