Avatar billede lippe Nybegynder
22. august 2004 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jeg søger

Har du kontakterne, og kan du sælge et produkt der er reklame/branding til firmaer der gerne vil markedsfører sig over for en gruppe der består af unge mænd mellem 14 og 25, er det måske dig jeg søger.

Jeg søger en person der i sin fritid vil sælge reklame plads / "iden" på mit projekt, imod at få 25 % af det indtjente.
Lyder det som noget for dig, så skriv en mail til Dan @ Lippes.dk  med hvem du er hvad du kan og hvorfor jeg skal vælge dig ;)

En anden løsning er at du køber pladsen "iden", og derefter sælger den videre og på den måde indgår et partnerskab med mig.
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. august 2004 - 17:41 #1
Pladsen som omtales er det på www.Lippes.dk  ???

Tror du vil få det svært ved at tjene penge på den måde med den side. Men det skal ikke slå dig ud, held og lykke :)

/Coolstar :: Ohh its a cool, ohh its a star.. Coolstar :P
Avatar billede lippe Nybegynder
22. august 2004 - 18:53 #2
coolstar ikke den side ;=)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
22. august 2004 - 22:39 #3
du kan fange mig på th@2media.dk - vil gerne høre lidt mere om det...
Avatar billede lippe Nybegynder
25. august 2004 - 11:11 #4
skriv en mail til Dan @ Lippes.dk  med hvem du er hvad du kan og hvorfor jeg skal vælge dig ;)
Avatar billede lippe Nybegynder
02. september 2004 - 20:58 #5
person fundet et andet sted.