Avatar billede mobius6 Juniormester
21. august 2004 - 20:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

simpel 3D animation Tilbud ønskes?

Hej 3D eksperter

Jeg ville høre om der er nogen der er friske på at give et tilbud på en lille og forholdsvis simpel 3D animation som senere skal bruges i en vektoriseret flash-ting til et kommercielt site (der skal altså ikke renderes, raytraces eller sættes lys eller lign.)

budgettet er begrænset men der er da lidt budget(evt. bytte mod design/prog. eller lign hvis det ønskes, men ikke nødvendigt)

der er tale om en figur (fx firkant, kors, pyramide)
(konkret form haves som .ai og oplyses ved henvendelse)
som delvist skal bygges op i en omvendt smelte ani. (6-10sek.)
objektet eller rettere halvdelen af objektet bygges op af "væske/dråber" som bygger/danner resten af formen ved
at "smelte baglæns".

der skal være proff. jeg kan selv en smule 3Dmax, og en række mindre modelerings-prog. men jeg er simpelthen ikke god nok hvis jeg ikke skal bruge 3 dage på det ;)

VIGTIGT:
ophavsretten til animationen SKAL frigives ved betalingen.
der er tavshedspligt omkring projektet og animationen kan ikke
bruges som direkte fremtidig reference til SLUTKUNDEN, kan dog bruges som reference i relationen til KØBEREN (mig) :)

skriv endelig hvis der skal uddybes yderligere...

er der nogen der "tør" give et bud på en ca. pris
udfra den noget spæde beskrivelse :)

//M6
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. august 2004 - 20:58 #1
er postet under MAX da jeg ikke kunne oprette den under "generelt 3D"
har valg IKKE at smide den under "opgaver" da jeg tror at de mest handler om grafiske opgaver :)  det er seføli' helt frit hvilket software men har lyst til at benytte :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. august 2004 - 22:49 #2
er de ingen i 3D forumet der kan lave simpel 3D for rigtige penge ???
Avatar billede predict Nybegynder
25. august 2004 - 16:40 #3
Well, det kan jo skyldes at opgaven virker lidt større end det budget du antyder, men jeg kan da godt være interesseret hvis det ikke er en presserende opgave.
Bliver nødt til at vide lidt mere om objektet og opgaven generelt, før jeg kan give dig et konkret tilbud.
Husk dog at i virkeligheden får du ikke lavet meget 3D for under kr. 500,- / times arbejde og det lyder som ca. én dags arbejde altså kr. 4000,- min.!
Men lad mig høre fra dig på kjeldsn@hotmail.com, så finder vi nok ud af noget!

/Predict
Avatar billede mobius6 Juniormester
26. august 2004 - 21:44 #4
will do ;)
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. august 2004 - 06:25 #5
ok, vi er kørende ;)