Avatar billede connor Nybegynder
21. august 2004 - 16:37 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Masseoprettelse af brugere i win2003

Kan man masseoprette brugere til en windows 2003 ved brug af andet end VBS?

Kunne man bruge et af de mere advancerede sprog f.eks java, c#mv. ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. august 2004 - 17:11 #1
Du behøver slet ikke bruge noget sprog, der er et par forskellige utillities i styresystemet der kan dette ud fra en liste (f.eks. komma separeret. jeg prøver lige at finde et link.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. august 2004 - 17:16 #2
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
02. september 2004 - 01:18 #3
Så længe du kan bruge ADSI er det ikke noget problem. Jeg ved ikke om du kan bruge det i java, men i C# og VB.NET er det muligt.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;230750
Avatar billede connor Nybegynder
07. september 2004 - 09:22 #4
tak for hjælpen