Avatar billede sebastian_schelde Nybegynder
27. februar 2001 - 20:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Script

Hejza
jeg skal vide hvordan man opretter et script til www.n.dk/netstationen og jeg har ADSL med det kan jeg være på Netstationen hele tiden men jeg vil vide hvordan man kan sige forskellige ting hele tiden så jeg hurtigt kan få en LEJlighed tak fordi i gad høre på mig
Venligst Sebastian
Avatar billede brain Nybegynder
27. februar 2001 - 20:45 #1
jeg er ikke helt med. Hvad skal scriptet gøre?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. februar 2001 - 20:53 #2
Hej Sebastian,

Prøv at kontakte en masse private udlejningssteder, for der er op 15-20 år ventetid i boligforeningernes boliger i Kbh området. Eller skynd dig at lave nogle børn, så skaffe kommunen dig med garanti en lejlighed. De enlige uden børn har ikke en chance.

Her er der et link til en bolig guide:

http://www.ahot.dk/bolig/

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. februar 2001 - 20:53 #3
Hej Sebastian,

Prøv at kontakte en masse private udlejningssteder, for der er op 15-20 år ventetid i boligforeningernes boliger i Kbh området. Eller skynd dig at lave nogle børn, så skaffe kommunen dig med garanti en lejlighed. De enlige uden børn har ikke en chance.

Her er der et link til en bolig guide:

http://www.ahot.dk/bolig/

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. februar 2001 - 20:53 #4
Hej Sebastian,

Prøv at kontakte en masse private udlejningssteder, for der er op 15-20 år ventetid i boligforeningernes boliger i Kbh området. Eller skynd dig at lave nogle børn, så skaffe kommunen dig med garanti en lejlighed. De enlige uden børn har ikke en chance.

Her er der et link til en bolig guide:

http://www.ahot.dk/bolig/

/per
Avatar billede sebastian_schelde Nybegynder
27. februar 2001 - 21:20 #5
Jeg skal kunne være på N døgnet rundt og stadig tjene monetter
Avatar billede kornfreak Nybegynder
27. februar 2001 - 21:29 #6
*Lol*
Avatar billede dj_plets Nybegynder
28. februar 2001 - 20:42 #7
jeg har et program så send en mail til dj@plets.dk men jeg skal have 70 p for det!,,,
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. februar 2001 - 22:04 #8
sebastian_schelde>Det kan ikke lade sig gøre, for serveren er nede og vende engang imellem. Samtidig kontrollerer systemet antallet af timer, så det ender med at du ikke får en krone!

/per
Avatar billede danscape Nybegynder
02. september 2001 - 00:57 #9
SEBASTION>>>

Jo, du kan stå på auto med EZ Macros www.ezmacros.com

Du kan stå på auto så længe du vil og du får selvfølgelig monetter for hver time! Dog skal d vide at VisiChat genstarter hver morgen kl. 6:00, så der bliver du smidt af ;-)

- Kasper! ;-)
Avatar billede danscape Nybegynder
02. september 2001 - 00:57 #10
Skulle have været et svar ;-)