Avatar billede dantheman Nybegynder
21. august 2004 - 13:41 Der er 2 kommentarer

Zoome og centrer med maske

Jeg vil gerne lave en zoomeffekt med maske så jeg har et lille billede der er synligt og så et stort med en maske som trækkes op og ned med "dragthis"
Problemet er at den ikke centrere billede eller hvad man skal sige eftersom billedet med maske er en del større ser det ikke ud som om den zoomer det rigtige sted??
Nogle forslag?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. august 2004 - 19:29 #1
hvorfor spørger du igen : http://www.eksperten.dk/spm/531516
Avatar billede dantheman Nybegynder
21. august 2004 - 20:52 #2
fordi jeg sad og kiggede på koden og kunne ikke rigtig overskue den, og så tænkte jeg at det nok ville være lettere bare at spørge hvordan man centrerede det i stedet for samtidig at skulle sidde med en masse andre koder man heller ikke forstod.