Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. februar 2001 - 20:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Fejl..

Hej.
Jeg søger Sjove, underlige Windows Fejl.. Screenshots!
Eks. Windows finder at A:\\ er på 8.4Gb.
eller at windows siger at det tager 39år at downloade 180Mb..  Alle, Store som små fejl..
Screenshots kan sendes til:
windows@krogh-hansen.dk

På Forhånd TAK!

Mvh
René Krogh-Hansen
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. februar 2001 - 20:13 #1
Hvis det er til de der site vi engang så her i Site Vurdering (tror jeg) så var den der med 39 år FAKE!! Windows venstre justerer ALTID download tider!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. februar 2001 - 20:15 #2
Det vil højst tage 5 år at downloade 180 MB med 1 byte/sec
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. februar 2001 - 21:19 #3
Mange af dem er nok falske, og ved nogle er det ikke windows skyld.
Men se alligevel: http://windows.er.pisse.ustabil.dk/
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. februar 2001 - 21:30 #4
tommyf => kender siden.. der er kun et par gode!
men søger \"Rigtige\" og ikke falske fejl!.
Avatar billede billeschou Nybegynder
28. februar 2001 - 12:16 #5
abonnér på ComputerWorld... der er en eller to på bagsiden af hvert nummer *s*
Alternativt kan du prøve at skrive til dem og høre om de ikke vil sende dig nogle af billederne - det er læserne som sender billeder ind til avisen, så det skulle være ok.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. marts 2001 - 20:06 #6
Billeshou => Jeg har kontaktet ComputerWorld, og fået tilsendt en masse TEKST!! og det var ikke Tekst fra var ude efter!! det var Screenshots ( Billeder )

Så hvis der er nogen der har nogle Billeder af Windows Fejl!
Avatar billede zeon Nybegynder
03. marts 2001 - 20:22 #7
Hvis du kan bruge en ICQ fejl er du velkommen til at bruge dette screenshot.

Har forsøgt altmuligt for at få titellinien i normal størrelse, men intet har hjulpet.

http://www.whitehat.dk/zeon/eksperten/icq_titlebar.gif
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. marts 2001 - 22:10 #8
zeon => jeg kan ikke rigtig bruge den fejl..
De fejl jeg er ude efter er sådan nogle
http://www.krogh-hansen.dk/Download/floppy.jpg
Så hvis du har sådan nogle..

Mvh
René
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. marts 2001 - 09:00 #9
Lukker dette spørgsmål!