Avatar billede yatz Nybegynder
20. august 2004 - 22:00 Der er 4 kommentarer

Prob. med ping i counter-strike!

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted og ligge det her spørgsmål, men nu prøver jeg.

Når jeg gamer counter-strike ligger min ping og svinger imellem 20-30 stykker til 90-110 stykker.. Jeg har tjekket min fps og den ligger på 99-100 stykker.. Jeg har spurgt over alt og nu håber jeg at i måske kan hjælpe.

På forhånd tak!

Militaer.AndeN
Avatar billede therevelation Nybegynder
21. august 2004 - 01:23 #1
det kunne lyde som om du har nogle automatiske opdateringer i baggrunden....ellers kan det være andre programmer der generere...ved at mirc volder mange problemer...
Avatar billede yatz Nybegynder
21. august 2004 - 20:20 #2
Jeg har prøvet og lukke alt ned på min computer og problemet forekommer stadig..
Avatar billede therevelation Nybegynder
21. august 2004 - 21:16 #3
hvad står din rate til konsollen ...den kan du prøve at lege lidt med.....de mest brugte er rate 9999 , rate 20000 , og rate 25000
Avatar billede yatz Nybegynder
22. august 2004 - 16:37 #4
Min rate ligger på 25000 og jeg har prøvet og ændre på det men ingenting hjælper det..