Avatar billede maksdal Nybegynder
20. august 2004 - 11:53 Der er 2 løsninger

Marginer på udprint fra internet explorer

Hej

Jeg skal have printet noget som er lavet i .asp. Men problemet er at jeg ikke kan styre marginerne på udprintet fra internet explorer. Nogen der har en løsning til dette?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
20. august 2004 - 13:52 #1
Øverst til venstre "filer" "sideopsætning" så får du printeropsætning,med mulighed for at sætte margin m.m.
Avatar billede maksdal Nybegynder
23. august 2004 - 10:55 #2
Var ikke lige helt det jeg mente. Har leget lidt med et script x som fjernede internet explorer teksten som står øverst og nederst på udprint siden og hvor man kunne instille marginerne.