Avatar billede kenngth Nybegynder
19. august 2004 - 20:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tv tuner til bærbar

Hej.

jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes noget tv tuner, som jeg kan tilslutte min bærbare computer, så jeg kan optage tv-programmer på computeren. helst skal det være fra pinnacle da jeg kender til deres systemer, men jeg er ikke bekendt med at de har et kort til laptops.

Alternativet til det tv-tuner kort, ville være at købe en stationær computer, men det ville være mange penge at bruge, hvis der findes noget til bærbare computere.

Håber der er hjælp at hente
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. august 2004 - 21:02 #1
Avatar billede kenngth Nybegynder
19. august 2004 - 21:05 #2
det ser godt ud. tak...sig til hvis du vil ha point
Avatar billede krestionsen Nybegynder
19. august 2004 - 21:08 #3
Avatar billede kenngth Nybegynder
19. august 2004 - 21:11 #4
tak for hjælpen
Avatar billede norbert Nybegynder
19. august 2004 - 21:14 #5
Bemærk, at prisen på det sidste link er uden moms :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. august 2004 - 21:15 #6
Hmm der kom jeg så forsent til pointene!
Avatar billede kenngth Nybegynder
19. august 2004 - 21:15 #7
ja. har bemærket. har osse fundet den billigere andet steds. men tak for opmærksomheden
Avatar billede kenngth Nybegynder
19. august 2004 - 21:17 #8
skidt med det. jeg laver en ny, hvor du får point. spørgsmålet hedder point til jacob