Avatar billede zooha Nybegynder
19. august 2004 - 12:12 Der er 8 kommentarer

hjælp i søg funktionen.

hej,

jeg har lavet en søg funktionen på min hjemmeside og den virker fint.
Men har en lille problem at hvis du skriver Gallery i søg filtet og søger på den så når du for svar på dit search så den Gallery kom til fjernet det vil sige at orde Gallery eksister ikke længer i søg filtet. Og jeg vil have at den blive stående i søg filtet.
Hvilken script skal jeg bruge til det har allerede en searchstring=Gallery
??????????????????
Avatar billede basementjack Nybegynder
19. august 2004 - 12:18 #1
Ehm.. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår.. Men vil du bare have at søgeordet bliver stående i din textbox?..
Avatar billede zooha Nybegynder
19. august 2004 - 12:59 #2
yes nemlig rigtig forstået.
Avatar billede basementjack Nybegynder
19. august 2004 - 13:01 #3
runat="server" er med ikke så den ser således ud:

<asp:textbox id="txtSearch" runat="server"></asp:textbox>

Og du har ikke disabled viewstate?..
Avatar billede zooha Nybegynder
19. august 2004 - 13:07 #4
nej det er den ikke.
de nser sådne ud
<h2 style="float:left" id="ord" runat="server">Søgeresultater for </h2>
Avatar billede zooha Nybegynder
19. august 2004 - 13:12 #5
skal jeg kode noget i VB?????
Avatar billede basementjack Nybegynder
19. august 2004 - 13:12 #6
Hva sker der, hvis du i din Page_Load skriver ord.Text = "Dette er en test", ændrer teksten sig så i dit h2 tag?..
Avatar billede basementjack Nybegynder
19. august 2004 - 16:45 #7
zooha - ??
Avatar billede jokkejensen Novice
01. august 2006 - 13:50 #8
Hey zooha, i could not contact u at sweetzoha at msn dot com.

Please get online at msn.

/JJ