Avatar billede Claus Mester
27. februar 2001 - 15:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nedgradere fra Win2K til Win98

Hej

Er det muligt at \"fjerne\", altså nedgradere en Win2K til Win98 UDEN at slette diverse filer på harddisken ???

Nicolaus
Avatar billede falk Nybegynder
27. februar 2001 - 15:59 #1
Hvis  du tænker på systemfiler og programmer bliver vist meget svært -- win2k er en ny nt4.0 et rent (næsten) 32 bit styresystem, hvor 98 er win 95 med tegnefilm, altså i bund og grund et gammelt 16 bit styresystem, men hvorfor fjerne et rigtigt fornuftigt styresystem frem for et ikke alt for stabilt/godt styresystem??
Avatar billede slawek007 Praktikant
27. februar 2001 - 16:09 #2
og hvis du har lavet din partion om til ntfs kan det kun lade sig gøre med en formatering
Avatar billede cvsac Nybegynder
27. februar 2001 - 16:37 #3
nej det er ikke muligt at nedgradere uden at formatere ... derfor skal du lige lave en MEGET grunddig backup af dine vigtige ting også baer gå igang med at formatere din disk og installere win98 på disken ..
desværrer
Avatar billede Claus Mester
28. februar 2001 - 08:08 #4
Tak for responsen. Men da kun én har svaret, kan jeg kun give point til denne :-)

Nicolaus