Avatar billede jon3 Nybegynder
19. august 2004 - 10:39 Der er 8 kommentarer

ødelagt outlook.pst

Vedr. Outlook 2003 ødelagte pst-filer
For at komme alle mulige ondsindede trojanere og virus til livs, valgte jeg som så ofte før, at formatere og geninstallere maskinen. Inden da gemte jeg, ligeledes som så ofte før, outlookmappen med pst-filerne i (de blev brændt ned på en cd samme med en masse andet). Da jeg havde geninstalleret det hele og starter outlook op, vil den ikke acceptere den gamle outlook.pst som en gyldig fil til private mapper. Den er tilsyneladende ikke skrivebeskyttet, scanpst.exe vil ikke acceptere den og outlookrecovery (officerecovery.com) kan heller ikke genkende den. Det sammen gælder filen archive.pst, den kan heller ikke læses af noget program!
De andre dokumenter mv. på cd’en jeg brændte virker fint.
Er der noget jeg kan gøre?
Mine mails betyder meget for mig, derfor de mange points!
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
19. august 2004 - 10:49 #1
Hvad nu hvis du fik et program som kunne læse din pst fil, og exportere dine mails?
http://www.mailnavigator.com/reading_ms_outlook_pst_files.html

Her beskrives en mulighed for at få reddet din fil...
http://techrepublic.com.com/5100-6270-1052339.html
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2004 - 10:50 #2
Måske du kan bruge noget her http://www.slipstick.com/problems/scanpst.htm
Avatar billede tubber Juniormester
19. august 2004 - 11:17 #4
Hvordan prøvede du at få dine mails ind i outlook igen ?
Avatar billede jon3 Nybegynder
19. august 2004 - 11:30 #5
den ene fil er 7 mb den anden 109 mb
Først lagde jeg bare filerne ind i outlookmappen (den mappe hvor de nye pst-filer ligger). desuden også at importere filen (både i outlook og outlook-express), og ved at i outlook at åbne en ny privat-mappefil (ved at hø-klikke i mappelisten og vælge "åbn..."
Avatar billede tubber Juniormester
19. august 2004 - 11:42 #6
For seriously corrupted PST files, try running Scandisk.exe (look under Programs | Accessories | System Tools) first, then Scanpst.exe, repeating 3-4 times until neither program returns an error. We've know this technique to restore data that the user though was lost forever.
Avatar billede tubber Juniormester
19. august 2004 - 11:46 #7
Eller er der følgende du kan prøve:
http://www.ontrack.com/easyrecoveryfilerepair/
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
26. august 2004 - 10:51 #8
jon3> Hvad gik det op i?