Avatar billede wismann Nybegynder
27. februar 2001 - 15:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

M E G E T H Ø J P I N G ! ! ! ! ! ! !

okay jeg har et lille problem, jeg har en ping på 500-700 når jeg spiller CS, det sjove er at jeg sidder på et 512 kable modem der er slået over en hub, før jeg geninstallert min computer var min ping på ca 30-50,min lillebror har samme problem, når han spiller. men når mine venner er hjemme ved mig og vi spiller sammen, har de en ping på 30-50 og mig og min lillebror\'s ping er på 500-700.
Hvad er problemet???????
P.s. vi sidder ved en computer vær, hvis nogen skulle have misforstået noget.

*Wismann*
Avatar billede cr8 Nybegynder
27. februar 2001 - 15:54 #1
jeg havde samme problem, jeg har en 1mbit forbindelse på  computere, og problemet er ikke fordelren eller internettet, men netværkskortet ELLER kablerne er isdn kabler da de ikke køre med samme hastighed, skift dine ledninger, og/eller dit netkort, virkede for mig
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. februar 2001 - 15:55 #2
Mon ik det kan klares på en anden måde, det andet virker ikke helt billigt *g*
Avatar billede wismann Nybegynder
27. februar 2001 - 16:11 #3
Det kom først efter at jeg geninstallert min computer.

*Wismann*
Avatar billede wismann Nybegynder
27. februar 2001 - 16:23 #4
ingen svar jeg kunne bruge:(

*Wismann*
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
27. februar 2001 - 17:21 #5
Wismann :

Er det tænkeligt at du har lavet om på nogle indstillinger ?

Er subnet mask korrekt?

prøv at pinge forskellige danske servere og computere og se du har ordentlig ping nogen steder.
Avatar billede savle Nybegynder
27. februar 2001 - 19:59 #6
Hej wismann.
Aggregaterate i registeringsdatabasen = ping tiden sæt til \"0\"
Avatar billede wismann Nybegynder
27. februar 2001 - 22:10 #7
azzer(kan ikke find ud  af at laver de der R\'er)--->>> jeg har tjekket alt 2 gange i mine netværks instillinger

Savle--->>>hvordan gør jeg det???

*Wismann*
Avatar billede wismann Nybegynder
27. februar 2001 - 22:19 #8
jeg har oprattet en nyt spm med samme title.

*Wismann*
Avatar billede savle Nybegynder
27. februar 2001 - 22:40 #9
Start/kør/SKRIV REGEDIT/søg på/Aggregaterate.
Min var \"128\" nu \"0\"
Omstart.