Avatar billede wizzcat Nybegynder
19. august 2004 - 10:21 Der er 1 kommentar

Hvordan holdes et program åbent under skift af bruger

Hvordan holdes et program åbent under skift af bruger, således at man kan logge af og på som en anden bruger og fortsætte med at benytte en given programinstans uden den lukkes undervejs.
Avatar billede haverslev Novice
19. august 2004 - 20:24 #1
Det kan gøres ved hurtig brugerskift.
Sådan aktiveres hurtigt brugerskift
Klik på Start, og klik derefter på Kontrolpanel.
Klik på Brugerkonti.
Klik på Skift måden, brugere logger af og på under Vælg en opgave.
Marker afkrydsningsfelterne Brug velkomstsiden og Brug hurtigt brugerskift på siden Vælg indstillinger for logon og logoff.

Hurtig Brugerskift kan bruges i følgende, f.eks er du igang med at skive et vigtigt dokument og en anden har brug for "lige at gå på nettet" du holder dit dokument åben og Klik på Start, og klik derefter på Log af. Klik på Skift bruger.
Når han så er færdig med at bruge pc`en laves bruger skift og du er tilbage i dit åbne dokument.  Ved ikke om det f.eks også kan virke sådan, hvis man downloader!
Du kan få mere at vide om de ting i Hjælp & support
Klik på: Tilpasse computeren, klik på: Del computeren med andre