Avatar billede Helbo-DK Juniormester
18. august 2004 - 22:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Remix på computeren

Hey!!! Kunne godt tænke mig at lave lidt remix på nogle numre jeg har på min pc, men hvilke programmer kan jeg bruge til det?
Avatar billede jesper_hc Nybegynder
18. august 2004 - 22:11 #1
Remixe er et vidt begreb prøv at uddybe lidt? Jeg har gode erfaringer med Cool Edit Pro 2.0 men det er primært med henblik på at at lave bastardpop.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
18. august 2004 - 22:13 #2
Jeg kunne fx godt tænke mig at lave et gammel dansk nummer fra Giro413 om til noget Dance-lignende.

Håber dette hjælper lidt.
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. august 2004 - 22:18 #3
Hvis det skal være rigtigt nemt at arbejde med, så prøv en af e-jay programmerne...
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
18. august 2004 - 22:20 #4
Ja... Total go' idé. Jeg har jo E-Jay Dance +2 herhjemme... Takker for tippet!
Avatar billede belle Nybegynder
18. august 2004 - 23:00 #5
acid pro er også et godt program til at lave musik med.
Avatar billede jesper_hc Nybegynder
19. august 2004 - 16:09 #6
E-Jay, er langt fra det optimale til at rode med en allerede færdig sang i. Cool Edit Pro 2.0 eller acid pro som belle nævner vil give dig langt flere muligheder.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
19. august 2004 - 18:24 #7
Jeps... Jeg har nu prøvet Cool Edit Pro 2.0. Jeg må sige det er lidt svært at komme i gang med, men efter noget tid er det ikke så svært at arbejde med. Tak for hjælpen!
Avatar billede jesper_hc Nybegynder
19. august 2004 - 20:40 #8
Skulle det være en anden gang ;0) man er vel altid behjælpelig over for dem som har samme interesse som én selv.