Avatar billede thomas86 Nybegynder
18. august 2004 - 17:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BackUp af Raven Shield

Hej.
Jeg er blevet godt og grundig træt af at sætte min Raven Shield Cd i hele tiden.
Nu har jeg prøvet med Nero og Alcohol at lave en Image fil, men det tager 100 år for den.
Den har hele tiden læsefejl, men jeg kan ikke få den til at skippe dem. Hvordan kan jeg se hvad for en sikring der er brugt, eller hvordan omgår jeg den...
Avatar billede templar Nybegynder
05. september 2004 - 17:14 #1
Det kan gøres ved at implementere clonyxxl 2.06 i clonecd, da den kan se hvilken beskyttelse der oghvordan man kan lave en ny cd/iso med de samme instillinger
Avatar billede thomas86 Nybegynder
19. juni 2006 - 11:31 #2
har ikke fået prøvet det, kan ikke få clone CD til at virke...