Avatar billede hijklm Juniormester
18. august 2004 - 16:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dobbeltskivet film igen

Jeg søgte efter en måde at samle en dobbeltside dvd til én skive i http://www.eksperten.dk/spm/530420
og det lykkedes da også med guiden på http://ifoedit.wh.fr0zen.com/joinclip.html#joindbl

Men problemet er, at lige nøjagtig den dvd jeg skal lave sikkerhedskopi af, er en med afsnit af Venner. Havde det været en film jeg havde samlet, havde jeg ingen problemer haft, men afsnittene bliver ikke alle kategoriserede som Chapters, så man kan ikke hoppe frem til de sidste afsnit.
Og man kan heller ikke vælge undertekster, ej heller hvis man har en subtitle-knap på sin fjernbetjening og der helt sikkert ligger danske undertekster.

Nogen der kan hjælpe???
Avatar billede johnbf Praktikant
01. september 2004 - 15:27 #1
JEG GÅR UD FRA AT DU ER BEKENDT VIDEO_TS SÅ DERFOR STARTER VI NU...

du skal ialt fald lade dvdshrink lave video_ts for dig..

Brug dvdshrink til at lave en backup af begge sider først kald dem evt. afs1 og afs2 på hd.
når det er færdigt, skal du bare følge "opskriften" og luk dvdshrink ned.

start dvdshrink igen.
vælg fuld disk - vælg åbn filer - der vælger du afs.1 og vent til den er læst ind
vælg så re-author - træk title 1 over. i venstre side og højre klik på title 1
vælg standart streams...

vælg fuld disk - vælg åbn filer - der vælger du afs.2 og vent til den er læst ind
vælg så re-author - træk title 2 over. i venstre side og højre klik på title 2
vælg standart streams...
derefter tryk på backup
Avatar billede norbert Nybegynder
01. september 2004 - 17:56 #2
Johnbf, der kommer jo ikke menuer med?
Avatar billede hijklm Juniormester
28. september 2004 - 17:48 #3
Lukker...