Avatar billede peter_ost Nybegynder
18. august 2004 - 16:21 Der er 5 kommentarer

Nogle sider duer ikke?

Mig og min sambo har lige fået internet (2mbit adsl hos cybercity) vi deler forbindelsen over en switch.
Problemet er at mange sider ikke kan vises på hans computer, og enkelte ikke kan vises på min f.eks rejseplanen.dk og suprnova.org ... Det der sker (på min com) er at den går ind på siden og viser den i 1 sek og derefter bliver siden bare hvid, og efter det kommer der også en box op der siger noget med axtive x eller noget lign. . På min sambo's kommer siderne slet ikke op..
Hvad kan der være galt??

mvh osten.
Avatar billede knh16 Nybegynder
18. august 2004 - 16:23 #1
Lyder skummelt.. Har du tjekket for Virus osv.?
Avatar billede peter_ost Nybegynder
18. august 2004 - 16:59 #2
Nej, prøvede at dl kaspersky igår.. men det gik galt..
Avatar billede hcma Novice
18. august 2004 - 18:01 #3
Avatar billede hcma Novice
18. august 2004 - 18:07 #4
det kunne jo også være der er noget galt med ActiveX Controls
http://www.microsoft.com/com/tech/ActiveX.asp
eller her:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=ActiveX&meta=
Avatar billede peter_ost Nybegynder
18. august 2004 - 18:09 #5
jeg prøver når jeg kommer hjem! (kl 21) skal nok vende tilbage der:-)