Avatar billede mtholm Nybegynder
17. august 2004 - 09:45 Der er 8 kommentarer

email med en form i hvor man kan svare på spørgsmål?

Hvordan f*nden, får jeg lavet en mail med en form i hvor jeg kan få folk til at svare i bunden og så blive sendt videre til en anden side ?

/Mark
Avatar billede webcreator Nybegynder
17. august 2004 - 09:53 #1
Hvad mener du med : "hvor jeg kan få folk til at svare i bunden" ?

Kan du bruge et system i HTML/PHP?
Alt du skal have er PHP support på dit webhotel.
Avatar billede webcreator Nybegynder
17. august 2004 - 09:56 #2
Skal systemet i øvrigt sende til en fast e-mail adresse som du fastsætter? Eller skal folk kunne sende til en hvilken som helst e-mail adresse fra dit website ?
Avatar billede mtholm Nybegynder
17. august 2004 - 09:56 #3
ok, jeg sprang lidt hurtigt igenne min forklaring af problemet.

Jeg har en side i ren html, som skal sendes som mail. der er en form i mailen, men en submit knap i bunden. den skulle gerne trigge en asp side hvor jeg så samler dataen op. men kan ikke få knappen til at virke... ved det lyder mærkeligt. det virker når jeg bare ser siden i internet explorer...!?!
Avatar billede mtholm Nybegynder
17. august 2004 - 09:58 #4
jeg skal ikke lave en "mailform" som sender mails, men derimod en email med en form i !
Avatar billede webcreator Nybegynder
17. august 2004 - 10:01 #5
Ofte kan det bedst betale sig at forklare tingene ordentligt :)

Mht. din ide om, at have en formular i en e-mail, så vil jeg fraråde det. Post i stedet et link til formen. Selv har jeg slået HTML-visning af mine e-mails fra, da jeg dermed reducere risikoen for snavs på min computer betydeligt. Mange andre gør det samme. Så de vil med andre ord ikke kunne bruge din e-mail til ret meget.
Avatar billede mtholm Nybegynder
17. august 2004 - 10:19 #6
tror også det bliver løsningen.
Avatar billede webcreator Nybegynder
17. august 2004 - 10:23 #7
Nok fornuftigt :)
Dvs. at du ikke har brug for et mail-script alligevel, right ?
Avatar billede mtholm Nybegynder
17. august 2004 - 10:30 #8
har aldrig haft brug for et mailscript :-)