Avatar billede botha1 Nybegynder
16. august 2004 - 16:49 Der er 4 kommentarer

wireles kan ikke komme på nettet

Hejsa
Jeg kan ikke få wireles til at virke?

Jeg kan godt komme på nettet via alm. kabel, og jeg kan også se at forbindelsen til min accespoint er "udmærket" men jeg kan ikke komme på nettet uden kabel.
hvorfor?

Jeg kan iøvrigt godt komme på wireles fra en anden PC jeg har.

Styresystem = windows XP home
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. august 2004 - 16:58 #1
Kan du komme i dit Accespoints setup menu fra den trådløse forbindelse?
Avatar billede botha1 Nybegynder
16. august 2004 - 17:14 #2
nej det kan jeg heller ikke :-(
Avatar billede botha1 Nybegynder
16. august 2004 - 17:15 #3
ok pludselig skriver den "intet signal" når jeg kører musen over ikonet nede i højre side.
Så skal jeg igen oprette forbindelsen, og vælge OK til usikre netværk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. august 2004 - 20:23 #4
Lige umiddelbart lyder det som om at du har sat noget sikkerhed op (IP filter eller lignende) så maskinen kan se AP'et, men ikke får lov til at bruge det. Hvis du nulstiller dit AP (se manual) kan du så komme på?