Avatar billede futte21 Nybegynder
16. august 2004 - 16:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fryse problemmer.

Hejsa..
Jeg har et problem med en "Intel celeron 450mhz" computer.. Den begyndte at gå i stå i win98 ... Så tænkte jeg at det ville hjælpe at formatere den ... det gik også fint nok til jeg havde kørt et stykke tid med den... nu fryser den ca når computeren har været tændt i 1 time... Musen og skærmen står bare stille.. Jeg bruger win2k nu´. Håber nogle kan komme med noget hjælp/tips

/tak
Avatar billede opus Nybegynder
17. august 2004 - 13:05 #1
Kontrollér, om din cpu er for varm (slidt eller beskidt køler).
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. februar 2005 - 13:53 #2
s