Avatar billede monix Nybegynder
16. august 2004 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede i signatur kommer ikke med

Jeg har en signatur som skal installeres hos en del brugere. Signaturen består af en del tekst og et enkelt billede. Jeg har lavet en standardsignatur som udsendes til mine brugere hvorefter de skal oprette en ny signatur, gå ind i avanceret redigering, åbne den omtalte signatur og kopiere den over i deres signatur.

Problemet er at hos tre af mine mange brugere bliver billedet ikke vist, men man kan bare se en tom kasse der hvor billedet skulle være. Hvorfor er der er en forskel og hvordan kan jeg få billedet (.jpg) med hos de brugere? Brugerne benytter alle Office XP.
Avatar billede anhansen Nybegynder
16. august 2004 - 13:59 #1
Kender godt problemet, har også haft det her... Så går lige med på en lytter.

Hvordan har du oprettet signaturen? Er det bare et .html dokument med et link til et billede?
Avatar billede foralias Praktikant
16. august 2004 - 14:02 #2
Avatar billede anhansen Nybegynder
16. august 2004 - 14:33 #3
Enig med det.. Sådan har jeg også gjort det. Men jeg synes at kunne mindes engang at jeg lagde signaturen ud på web - men det bleve stadig sendt med - mailen fyldte ihvertfald ligeså meget i indbakke. Er det bare fordi outlook cacher billedet?
Avatar billede monix Nybegynder
31. august 2004 - 14:11 #4
Jeg kunne ikke finde ud af det med webserveren, selvom løsningen sikkert er rigtig, så jeg valgte i stedet at vedhæfte billederne i signaturen på ny hos de par bruger som havde problemet.
Avatar billede foralias Praktikant
31. august 2004 - 14:21 #5
Hvis du har en webserver, en hjemmeside eller en ftp server sågar. Så vil jeg da gerne hjælpe.