Avatar billede dc Nybegynder
16. august 2004 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Log af de brugere som logger på windows.

Er der en måde at registere hvem som logger på en Windows 2000 client og en Windows 2000 Server?
Avatar billede buddy45 Juniormester
16. august 2004 - 11:24 #1
Under Documents and Settings vil der ligge en profil for hver bruger der har været logget på. Du kan på mapperne under denne bruger se hvornår de sidst er redigeret.
Avatar billede sup3rior Nybegynder
16. august 2004 - 11:27 #2
Det kan du sagtens - du skal gøre følgende:

Gå ind i Administrative Tools i menuen start. Her vælger du Domain Security Policy. I vinduet der åbner udvider du menuen "Security Settings". Udvid "Local policies". Klik på punktet "Audit policy" så kan du i højre vindue se et punkt der hedder "Audit account logon events". Klik på på det og så får du mulighed for at definere hvilken form for overvågning du ønsker at køre på logins.
Avatar billede dc Nybegynder
16. august 2004 - 11:57 #3
sup3rior -> Ok, men hvor kan jeg så se loggen henne?
Avatar billede screem_brille Novice
16. august 2004 - 13:46 #4
det kan du på serveren under kontrolpanelet -> administration -> event víever og så security log.