Avatar billede tgjensen Nybegynder
16. august 2004 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvid bærbar

Jeg vil meget gerne købe en hvid bærbar - og ikke sølvfarvet. men den eneste jeg kan finde er en mac, som er hvid. findes der en normal pc som er hvid?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. august 2004 - 12:02 #1
Der findes så vidt jeg ved kun MAC der laver hvide bærbare. Men så køb da en MAC, du kan da få mange af de samme programmer!
Avatar billede haka Nybegynder
16. august 2004 - 12:57 #2
hvis den skal være hvid så er der kun MAC.
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. august 2004 - 13:18 #3
passer ikke. Jeg har set Packard Bell bærbare pc'ere der er hvide!!  http://www.pressfiles.net/packardbell/  prøv at se under laptops og jeg mener du kan finde dem i fonabutikkerne!! De er faktisk ret fede!

Mvh. Tobias
Avatar billede basementjack Nybegynder
16. august 2004 - 16:56 #4
www.voodoopc.com - Hvid laptop med tatoo, hvis det var noget.. :D