Avatar billede grimbeast Nybegynder
16. august 2004 - 09:16 Der er 2 kommentarer

Script til opsætning af Outlook profil

Hej

Er der nogen der ligger inde med et login script til opsætning af outlook profiler - eller som har et link til hvor man kan finde noget om det?

Jeg er ikke interesseret i at skulle købe et eller andet stykke software, for at løse opgaven.
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
19. august 2004 - 12:17 #1
Afhængig af hvilken version du benytter kan du sætte alle informationer omkring outlook opsætningen via. en Transforms fil. Denne fil kan laves via. ORKTools. Gå ind på www.microsoft.com/downloads søg på "ORKTools" Jeg ville gerne skrive et link, men det er forskellige versioner til forskellige versioner af Office.

I ORKTools ligger der er Custom Installation Wizard. Med denne kan du lave en MST fil, som du så kan benytte til installation af din Office pakker (Heriblandt Outlook).

Den vil så oprettet Outlook profilen rigtigt hver gang en ny bruger logger på med de indstillinger som du på forhånd har valgt.

Hvis du vil gøre det på den anden måde, skal du skriver herinde hvilke versioner af OS samt office du kører.
Avatar billede drukkenbolden Nybegynder
21. december 2004 - 15:31 #2
grimbeast. hvad er det du gerne vil opsætte ?