Avatar billede playmaster Nybegynder
15. august 2004 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænder DVD i Nero burning rom 6.3.1.17 med Pioneer D107

Hej...
Jeg har virkeligt problemer med min brænder i Nero.
Brænder fint film i DVD X Copy Xpress.
Men i Nero stopper den og går kold så man skal genstarte..
Dette er et meget træts problem, da jeg har smadret en del blanke dvd'er og priseren er rimelig dyr på dem..

Nogle der kan løse mit problem i en rimelig fart?

Mvh.
Kent
Avatar billede playmaster Nybegynder
15. august 2004 - 22:47 #1
Kan smide en kopi af Infotool loggen jeg lige har lavet i Nero
Avatar billede edbsmeden Nybegynder
18. august 2004 - 11:07 #2
jeg har erfaring med at nero er meget kilden med fragmentering, husk det er mange data der handles rundt med.
Avatar billede playmaster Nybegynder
18. august 2004 - 19:24 #3
Diskfragmenter ofte.. Der står ihvertfald aldrig at disken bør fragmenters..
Er begyndt og brænde med 2X (ULTRA-SLOW!), men kan det være rigtigt jeg skal det når selve brænderen kan brænde op til 8X DVD'er
Avatar billede edbsmeden Nybegynder
18. august 2004 - 23:47 #4
dine skiver skal være underst. af din brænder og de skal yderligere passe med din brænderhastighed. Det er de ikke altid lige enige om, så der er ikke andet end at prøve til du finder nogen der passer til dit isenkram. Jeg har prøvet lidt af hvert men ikke fundet nogen der er til at brænde gange 8 selv om den siger det, efter et simpelt regnestykke er de brændt x6, men mon ikke der kommer bedre skiver inden for kort tid. Dit prob. med mero kan jeg ikke genkende uden på meget fragmenterede diske bruger selv nero til det hele (;-)
Avatar billede playmaster Nybegynder
02. september 2004 - 11:52 #5
Intet svar?