Avatar billede zexpy Nybegynder
15. august 2004 - 18:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kiss DP-508

Jeg har en KiSS DP-508 dvd afspiller, hvor jeg ikke kan finde ud af at overføre film musik etc. til dens indbyggede hdd, ville sætte pris på hvis en eller flere her ville være i stand til at hjælpe mig.

tak.
Avatar billede belle Nybegynder
15. august 2004 - 21:29 #1
installer pc-link på din computer start det og set dp508 til dit netvært med et ganske almindeligt netværks kabel
gå så ind i menuen på dvd'en og vælg den anden øverste knap..
vælg der scan network og vælg hvad der kommer frem.
der kan du så se de film etc du har sat op i pc-link programmet marker (<mark> på fjernbetjeningen) en af filerne og tryk ok
så bliver filen koperet til dp-508'ernes HD
Avatar billede zexpy Nybegynder
17. august 2004 - 19:39 #2
Ok prøver jeg lige takker.
Avatar billede zexpy Nybegynder
17. august 2004 - 19:45 #3
Virker perfekt, du er en skat, vil du ikke have dine point :D?
Avatar billede zexpy Nybegynder
17. august 2004 - 20:21 #4
Hmmm nu vil den bare ikke overføre mine filer, den står stille på 0% i par mins hvorefter den skipper filen.
Avatar billede belle Nybegynder
18. august 2004 - 09:31 #5
det problem har jeg ikke været ude for før.
har du opdateret firmwaren? hvis ikke bør du gøre det via det her link
http://www.kiss-technology.com/files/firmware/KiSS_DP-508_FW2.8.3_PAL.zip

det kan være det afhjælper problemet
Avatar billede zexpy Nybegynder
19. august 2004 - 17:23 #6
Har jeg gjort... :/
Avatar billede belle Nybegynder
21. august 2004 - 19:37 #7
kan du afspille filmene over netværket uden problemer?
det kan være det er en løs forbindelse i netværks kablet.
du kan osse prøve at formatere kiss harddisken. det gør du ved at gå ind i hd menuen på dvd'en og vælge info > clean hd
Avatar billede zexpy Nybegynder
29. august 2004 - 20:44 #8
Har jeg prøvet, nej kan ikke afspille fra netværket. den lagger helt vildt.
Avatar billede zexpy Nybegynder
27. januar 2005 - 17:37 #9
...