Avatar billede gpower Nybegynder
15. august 2004 - 15:43 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

kan man ikke optage online radio

heyy jeg ville høre om man ikke kunne optage online radio lige som man kan optage på et stereo anlæg
svar venlist hurtigt
Avatar billede boris Mester
15. august 2004 - 15:45 #1
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
15. august 2004 - 15:45 #2
Du kan optage med sndrec32.exe (vælg kør --> sndrec32.exe)
Den kan som standart optage i *.wav formatet - kan sætte fra tlf. kvalitet til cd...
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
15. august 2004 - 15:46 #3
ligger i windows 95 til longhorn
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
15. august 2004 - 15:46 #4
Du kan faktisk også optage i MP3 kan jeg se... og det ligger gratis i Windows
Avatar billede gpower Nybegynder
15. august 2004 - 15:49 #5
hvordan får man den til at optage
Avatar billede boris Mester
15. august 2004 - 15:50 #6
Kan den ikke kun optage 60 sekunder?
Avatar billede gpower Nybegynder
15. august 2004 - 15:52 #7
jo og det andet program der er da ikk gratis og det skal det helst være ellres skal der være en demo
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
15. august 2004 - 15:52 #8
Nej den kan optage længere tid -- 2 sek.

Men du skal lige ind i Lydstyrke --> egenskaber --> indstillinger
der skal du have stilt optager funktionen til WAV
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
15. august 2004 - 15:54 #9
Hmm..
Man kan vistnok trykke på højre side af Slidebarens , så forlænges optager tiden... lidt primitivt... men der må være en lettere måde 2 sek.
Avatar billede boris Mester
15. august 2004 - 15:57 #10
Totalrecorder er et udmærket program. Selvom det ikke er gratis, kan du downloade det og få lov at optage 40 sekunder inden du beslutter dig til om du vil give de ca. 80 Kroner for det
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
15. august 2004 - 16:00 #11
Hmm, eller er der et andet lig mere advanceret program her: http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/MPEG_Audio_Players_and_Editors/Rosoft_Audio_Tools.html

som er 100 gratis
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
15. august 2004 - 16:01 #12
Prøv at kigge på denne side, der er faktisk mange gratis programmer til at optage med. Mere advanceret end microsoft's

http://www.freedownloadscenter.com/Search/audio_recorder_s1.html
Avatar billede oskar Nybegynder
15. august 2004 - 16:10 #13
Prøv med audiograbber som du kn finde hos tucows.
Avatar billede oskar Nybegynder
15. august 2004 - 16:11 #14
Avatar billede stigrindom Nybegynder
25. august 2004 - 08:28 #15
Du kan også bruge Net Transport:

http://www.xi-soft.com/default.htm

Det downloader programmer i baggrunden og kan downloade flere samtidigt.
Avatar billede oskar Nybegynder
25. august 2004 - 15:23 #16
Mangler du flere forslag eller har du bare glemt at lukke?
Avatar billede gpower Nybegynder
15. oktober 2004 - 12:33 #17
glemte at lukke sorry