Avatar billede devil_dk Nybegynder
15. august 2004 - 01:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

outlook køre langsomt efter ipv6 update

hej jeg ved der findes en ting man skal stå fra eller til for at
outlook express ikke tager 4 dage om at starte op
efter install af windowsupdate ipv6 men kan ikke huske hvad det er man skal gøre.

nogle der kan hjælpe

køre winxp pro sp1
Avatar billede devil_dk Nybegynder
15. august 2004 - 02:36 #1
probæem løst
Avatar billede tubber Juniormester
15. august 2004 - 07:24 #2
Kunne du evt. lige skrive kort hvordan du løste det :)

Det er dælme så træls at bruge ekspertens søgefunktion og så kommer der tomme spg. frem :)

/Tubber
Avatar billede devil_dk Nybegynder
15. august 2004 - 09:03 #3
jeg installerede msn og fjernede den igen ved at gå i kør
og skrive

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

havde brugt tilføj/fjern programmer men det er åbenbart bedre at bruge den linje i stedet for