Avatar billede rhondaharris Nybegynder
14. august 2004 - 20:53 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Vandret menu i CSS med undermenuer

Hej jeg er ved at lave en online model portfolio og har ikke den helt vilde styr på CSS men dog lidt.

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med nedenstående spørgsmål ville det være kjæmpe bra.

Jeg skal ha lavet en vandret navigationsmenu med rollover farver.
Samtidig skal der være undermenuer til hvert menupunkt så det kommer til at stå sådan her:

forside  profil:    galleri:    kontakt:    links
        hvem      kommerciel  booking
        mål        privat      betingelser
        freelance  ugen billede gæstebog

P.S. jeg har set et sted at foldemenuen når den folder sig ud er transparant! Er det også noget i kan hjælpe med

M.V.H.
Elena
Avatar billede basementjack Nybegynder
15. august 2004 - 00:11 #1
Tag et kig i kilden til http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/menus/demo.html

Det lyder som om det er det du mangler..
Avatar billede soccerdad Nybegynder
16. august 2004 - 13:51 #2
Hvis du bruger php til siden kan du tage et kig på PHP Layers Menu: http://phplayersmenu.sourceforge.net/

Advarsel, den kan godt være cpu-tung hvis du har en meget stor menu, som læses fra flad fil.
Avatar billede roenving Novice
16. august 2004 - 14:00 #3
Måske er det denne, du har brug for ?-)

http://www.eksperten.dk/spm/528645
Avatar billede basementjack Nybegynder
24. august 2004 - 11:24 #4
Fandt du ud af noget, rhondaharris?
Avatar billede rhondaharris Nybegynder
24. august 2004 - 12:01 #5
Jeg har leget lidt med det. Og ødelagt det ca 26 gange :-( Men er ved at finde ud af det. Brugte en kombination af basementjack og roevings links og takker. Smid et svar begge 2 så skal jeg dele point' mellem jer
Avatar billede basementjack Nybegynder
24. august 2004 - 12:04 #6
Okay.. Rart at høre at det virker for dig.. :)
Avatar billede roenving Novice
24. august 2004 - 12:09 #7
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
24. august 2004 - 12:32 #8
-- og tak for point ;~}
Avatar billede rhondaharris Nybegynder
24. august 2004 - 12:35 #9
I skal nok få siden at se når den er færdig!
Avatar billede basementjack Nybegynder
24. august 2004 - 13:38 #10
Det glæder jeg mig til.. :) Håber den kan klare Firefox så..
Avatar billede rhondaharris Nybegynder
24. august 2004 - 14:14 #11
Firefox?
Avatar billede basementjack Nybegynder
24. august 2004 - 14:17 #12
Ja.. Det er bare en anden browser end IE.. Hvis du vil prøve den, er den på www.mozilla.org/products/firefox/ ..

Forskellige browser viser til tider tingene anderledes..
Avatar billede rhondaharris Nybegynder
24. august 2004 - 15:21 #13
Har hentet mozilla og nu ser det bare ud af lort... Hmmm jeg har vist meget at lære :-(
Avatar billede basementjack Nybegynder
24. august 2004 - 15:22 #14
Det skal du ikke tage så tungt.. Det er det vi andre (mig selv) også har svært ved!.. :p