Avatar billede lasseq Nybegynder
14. august 2004 - 17:17 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Freeware WYSIWYG-editor

Hej
Jeg leder efter en freeware ell. lign. html-editer. Den SKAL være WYSIWYG-baseret... Er det muligt at finde sådan en?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. august 2004 - 17:21 #1
Mig bekendt findes det ikke rigtigt, det tætteste du kommer på (og alligevel ikke) er Web Matrix fra http://www.asp.net
Avatar billede thedeathart Nybegynder
14. august 2004 - 17:24 #2
frontpage express skulle vist være gratis.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. august 2004 - 17:25 #3
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2004 - 17:32 #4
WYSIWYG editor; www.mvd.com/webexpress men dog ik helt gratis :/
Avatar billede nopsen Ekspert
14. august 2004 - 17:37 #5
der findes masser af dem, her er en række links du kan prøve af:
http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=wysiwyg+freeware
Avatar billede lasseq Nybegynder
15. august 2004 - 20:35 #7
Jeg siger mange tak... Jeg fandt ingen der passede til min smag, men nu fik jeg det undersøgt alligevel.
Avatar billede lasseq Nybegynder
15. august 2004 - 20:36 #8
bufferzone -> WebMatrix er ikke ideel da det ikke drejer som om en programmeringsorienteret editer, men en simpel, grafisk en af slagsen.

Men tak alligevel :D