Avatar billede graphix Nybegynder
14. august 2004 - 12:13 Der er 15 kommentarer

Fuldtid / deltid programmør søges

Jeg har nogle ideer som jeg gerne vil have realiseret og da det er 2 større projekter søger jeg en fuldtid / deltid programmør som kan give mig en hjælpende hånd.

Der er 2 muligheder enten får du løn for dit arbejde ellers kan du blive medejer også dele vi overskuddet.
Avatar billede whyme Nybegynder
14. august 2004 - 12:25 #1
Hejsa, det lyder da spændende nok. Er det muligt at du kan sende mig en mail, og skrive hvad projektet drejer sig om, og hvad dine forventninger er? info@c4y.dk
Avatar billede graphix Nybegynder
14. august 2004 - 12:51 #2
Hej, tak for dit hurtige svar.

Jeg er som sagt i gang med 2 store projekter som omhandler 2 større websites, selve konceptet / ideen bag siderne beholder jeg for mig selv indtil jeg har fundet den person som kan give en hjælpende hånd. Vil jo helst ikke have for mange konkurrenter inde jeg selv er oppe og køre 110%

Men selve jobbet består i at give mig en hjælpende hånd med programmeringen da der er meget af slagsen, derfor skal du have styr på databaser og asp mv.

Design, markedsføring mv.  er på plads.

Mine forventninger med siderne er, at de skal kunne mere eller mindre passe sig selv når først de er oppe og køre.
Avatar billede lemon Nybegynder
14. august 2004 - 13:51 #3
Hej, det lyder som om det lige netop er mig du søger.

Jeg har 5 års erfaring som web-programmør, programmør, database arkitekt og IT projektleder. Jeg har stor erfaring med udvikling, drift og opdatering af programmer og hjemmesider, og mine referencer omfatter små-, mellemstore og store danske virksomheder, fra auto ophuggeren i Sjelle til TDC.

Kontakt mig på troels@inerd.dk, hvis vi evt. skal aftale telefonmøde.
Avatar billede websam Nybegynder
14. august 2004 - 14:29 #4
Du er velkommen til at skrive til mig på martin(a)newage.dk jeg har arbejdet med programmering siden 1999 og har lavet alt lige fra simple visitkort til store databasedrevne systemer til bla. håndtering af kreditkort transactioner.

Jeg beskæftiger mig med asp, vb-script, vb, vba, ActiveX (.exe, .dll) Asp.net, vb.net, Access, MsSql, MySql og meget mere.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen
Martin Overgaard
Avatar billede cautoo Nybegynder
14. august 2004 - 14:55 #5
Hvis du stadig mangler tilbud, vil jeg gerne slå til, hvis ikke du skal have siden færdig lige inden for de næste 2 uger.

Jeg har stor erfaring med:
- Systemer der er bygget med admindel, altså CMS styring af sider.
- PHP med MySQL databaser.
- Systemer med brugerlogin
og mere...
(bl.a. er jeg ved at arbejde med sider, som skal have dankort, altså noget med sikkerhed).

Min erfaring er mange års privat PHP programmering, samt lidt over 1 års professionel programmering af PHP, til forskellige virksomheder.

Hvis du vil høre mere, eller se nogle referencer, kan du kontakte mig på dhellner(snabel-a-ting)jubiimail.dk, eller hvis du har msn: dennis.ssh@computer.dk

NB: Jeg er momsregistreret (virksomhed), og betaling kan derfor foregå meget enkelt, med en regning.
Avatar billede cautoo Nybegynder
14. august 2004 - 14:56 #6
(hmm... det gik vist lige lidt hurtigt. Jeg programmerer i Delphi som sprog, og har ikke arbejdet professionelt med den del endnu)
Avatar billede graphix Nybegynder
14. august 2004 - 14:57 #7
hvad ligger din time pris på?
Avatar billede cautoo Nybegynder
14. august 2004 - 15:14 #8
Hvem?

Og hva skal der programmeres programmer eller hjemmeside?
Avatar billede lemon Nybegynder
14. august 2004 - 15:47 #9
For mit vedkommende afhænger timepris/rabat bl.a. af hvor mange timer det drejer sig om. Det lyder for mig, umiddelbart som om det er et længerevarende projekt, og jeg er sikker på jeg godt kan give en konkurrencedygtig timepris.
Avatar billede hippien Nybegynder
14. august 2004 - 18:19 #10
hvor i landet? hardcore programmør til 350 i timen her :)

har du et telefonnummer ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. august 2004 - 23:13 #11
http://www.cybermike.dk eller http://www.xtron.dk/mike

Jeg kan kontaktes paa 2871 8217 , jeg er intresseret i at hoere mere om projektet.

Alternativt, mail: ekim@unifix.org msn: ekimrebyc@hotmail.com , icq: 97544435

    mike
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
16. august 2004 - 14:43 #12
Lyder som om der skal mere info til :-) Skriv gerne til carsten (a) suurland dot dk
Er interesseret i partnerskab/medejer

10 års erfaring med udvikling. Microsoft certificeret profesionel i Visual Basic samt Access. Stor erfaring med MS SQL Server, ASP, HTML, JavaScript, CSS, XML, .NET (C#, VB.NET, ADO.NET) m.v.
Avatar billede koldstar Nybegynder
17. august 2004 - 16:51 #13
Hej.
Hvis du ikke har fundet en programmør endnu kan du smide en mail til mig. Jeg har erfaring fra andre større projekter som også har været provisionsbasserde. Jeg har 5 års erfaring inden for web-udvikling.

Du kan bl.a kigge på www.ztedet.dk eller www.discosms.dk.
Avatar billede koldstar Nybegynder
17. august 2004 - 16:53 #14
hov, min mail: ronni(a)ztedet.dk
Avatar billede websam Nybegynder
26. juli 2005 - 09:08 #15
Lukketid ?