Avatar billede west Nybegynder
13. august 2004 - 16:14 Der er 11 kommentarer

windows upgrade som .exe filer

jeg mener at have hørt eller læst et sted at man kan hente windowsupdate filerne som .exe filer fra MSupgrade siderne.

er dette rigtigt?
hvordan gør man?
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2004 - 16:20 #1
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2004 - 16:20 #2
HUSK at vælge dit rigtige sprog
Avatar billede espersen Novice
13. august 2004 - 16:22 #3
Skal du til at geninstallere ??

Men her er de vigtigste :

Microsoft WinXP1a : (vælg dit sprog og download filen på ca. 125 mb til d-drevet)
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp1/network.mspx

Update-pakke (samling af kritiske updates til XP; vælg dit sprog og download filen på ca. 10 mb til d-drevet) : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=D531BF00-D7BE-48E3-ABCC-961602BD72C2&displaylang=da

Sasser-update (opdatering der hindrer Sasser-viruset ved at lukke huller i Windows)
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=3549EA9E-DA3F-43B9-A4F1-AF243B6168F3
Avatar billede west Nybegynder
13. august 2004 - 16:27 #4
jooo... men jeg synes at det var noget med at få windows update til at scanne på normal vis, og så skulle det være muligt at få den til at hente alle de manglende updates som en stak .exe filer istedet for at installere dem med det samme.
Selv indstillingen til dette skulle være et sted på windows update....men jeg kan æ finde det :-(
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2004 - 16:30 #5
Du kan scanne computeren via:
http://windowsupdate.microsoft.com/

Og se hvilket nummer de forskellige updateringer har, og havde et andet vindue åben, hvor at du kan søge på de forskellige nummere.
Avatar billede kbonline Nybegynder
13. august 2004 - 16:33 #6
når du henter update filerne, bliver de lagt i en mappe der hedder wuTemp (i roden)
de kan vel bare tages derfra inden de bliver slettet, windows er jo en krig om at installere dem.
Avatar billede kbonline Nybegynder
13. august 2004 - 16:34 #7
ups. det var vel et svar :-)
Avatar billede espersen Novice
22. september 2004 - 21:34 #9
hvordan går det ? er problemet løst eller kan vi hjælpe med mere ?
Avatar billede espersen Novice
05. oktober 2004 - 16:52 #10
hvordan går det ?
Avatar billede trekkies Juniormester
29. oktober 2004 - 16:45 #11
Hej west

Tror du ikke snart at det er på tide at lukke dette spørgsmål?