Avatar billede connien Nybegynder
13. august 2004 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Keybord problem ved install af xp

Er der en der kan hjælpe med et problem ved install af win xp:
Har formattet min harddisk, og skal install win xp home om, men hver gang jeg når til accepter licensaftale går mit keyboard istå - kan intet andet end at genstarte, bare for at problemet gentager sig igen, igen, er der nogen der har prøvet det og kan fortælle mig hvad jeg skal gøre?
Har prøvet mange tastature uden det hjælper noget, problemet er ens uanset hvilke keyboard jeg bruger.
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2004 - 12:31 #1
De keyboard du bruger, er de trådløs eller med ledning?
Avatar billede locturian Nybegynder
13. august 2004 - 12:32 #2
Hvis du bruger et USB tastatur, er det muligvis xp installationen der går ind og fucker driverne til det - Konflikter med bios drivere... Prøv at tilslutte et alm. ps/2 tastatur...
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2004 - 12:43 #3
Da jeg skulle installere min lille søsters computer, kunne jeg kun have enten musen eller tastaturet sat til, så jeg valgte tastatur, og da jeg kom ind i Windows, skulle jeg installere driveren til musen og tastaturet, og lige siden har det virket.

Tastaturet og musen er begge trådløse.

Så prøv at få tastaturet sat til først.
Avatar billede connien Nybegynder
13. august 2004 - 15:24 #4
Jeg har trådløs mus men USB keyboard
Avatar billede connien Nybegynder
13. august 2004 - 15:27 #5
Jeg prøver at slå musen fra, det er efterhånden det eneste jeg ikke har afprøvet,
har prøvet USB keyboard og ps/2 tastatur men problemet er der stadig.
Har også killdisket min harddisk, så den er helt tom.
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2004 - 15:39 #6
Har du prøvet at se inde i din BIOS, om USB er sat til?
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2004 - 15:46 #7
Hvis dit tastatur er trådløst.
Så har jeg et lille mere forslag, når at mit tastatur går i stå, så prøv at connecte mit tastatur til computeren igen, ved at trykke på den lille knap, under dit tastatur, og på knappen på din reciver.
Avatar billede connien Nybegynder
21. august 2004 - 01:13 #8
Tak fr dit råd, selv om det ikke hjalp meget på mit problem, men grundet dit svar har jeg nu brugt en god uge på at gennemgå al hardware og tænk sig da jeg lånte min søns skærm, forsvandt problemet. Så havde du ikke nævnt det med din søsters maskine havde det nok endt med jeg havde købt nyt bundkort. Var i mine overvejelser. Nu blev det så til gengææld en ny skærm inden sønnen kommer og vil have sin tilbage.