Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:13 Der er 27 kommentarer

Hjememside?

Hej hej
jeg har en lille hjemmeside
er der nogen der kunne tænke sig
at lave en lille flash intro, skal ikke være noget særligt, bare med nogle billeder der blinker, og mit navn

jeg har ikke noget i mod dit navn står i bunden af filmen :)
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:18 #1
jeg vil da godt lige prøve... :)
men hvad skal den handle om?
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:19 #2
siden skal ses, kan ikke beskrives :)
jeg vil ikke have at alle stormer min hjemmeside endu så jeg giver dig siden over enten icq eller email.
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:20 #3
send den til battle92@hotmail.com :)
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:21 #4
jeg venter med spænding :)
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:21 #5
skal lige vide, om du er over 18, hvis nu du er så god du måske skulle betales
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:22 #6
nej jeg er ikke over 18 og jeg behøver ingen betaling...men måske lidt flere points (hvis d da er tilfreds )
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:24 #7
har sendt den
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:25 #8
hey hey, du skal ikke bruge tid på indholdet nu!
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:27 #9
nejnej...hehe....nå hvad kunne du tænke dig at der sku ske?
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:28 #10
altså ikke sikker da jeg ikek kender så meget til det, men helst noget med..
nej du jeg sender det ove email
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:29 #11
ok
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:30 #12
okay det gør jeg ikke, jeg har ikke en skid forstand på flash, hvad kunne man lave?
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:30 #13
har du ikke icq
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:33 #14
nej jeg her ikke icq.
Men man kunne lav et eller andet med at dit navn fløj ind på skærmen og der kom en trykbølge ud mod skærmen, og der kørte nogle navne hen over skærmen meget hurtigt....og alt muligt sjovt med teksten.....

Skal jeg bare gå igang så du ka se det imorgen eller noget....nej ved du hvad..jeg laver noget til i morgen og mailer det til dig..ok?
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:34 #15
lyder det fint?
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:34 #16
okay det ville være great, men hvis du kunne få nogle billeder med hende der starter med Br hende der er den første på mit newsboard, eller bare nogle billeder fra siden, ville det være ultra godt
Avatar billede cr8 Nybegynder
26. februar 2001 - 21:38 #17
faktisk så er det vigtigste det med billederne
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
26. februar 2001 - 21:47 #18
ok jeg går igang
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
27. februar 2001 - 03:40 #19
Send info om hvordan den skal se ud så lave jeg den gerne \"sæt points lidt mere op\" nog flere points nog federe flash..... send info til
net2designer@compaqnet.dk
så kigger jeg oxo på det...
Avatar billede deurell Nybegynder
27. februar 2001 - 12:39 #20
Jeg  vil måske også prøve bare send mig et link på mortendeurell@hotmail.com
Avatar billede cr8 Nybegynder
27. februar 2001 - 15:29 #21
Alle sammen
min side er en \"fy fy\" side, så det ville være imod \"lovende\" på ekspreten.dk

:( sorry og jeg bliver sikker lukket hvis jeg gør mere ud af det
Avatar billede runberg Nybegynder
27. februar 2001 - 15:31 #22
Jeg vil måske også prøve... Send mig et link på adresse: rasmus@runberg.dk
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
27. februar 2001 - 17:53 #23
>>> cr8
du snakker med eksperten i fy fy sider... gratis programmer sider så send den rolig så for vi en sludder og så skal jeg se hva jeg kan gøre ved den flash men vær lidt snappy jeg har rigeligt med mine \"sider\"

hilsen kokkedreng... mm.
Avatar billede cr8 Nybegynder
27. februar 2001 - 19:30 #24
hehe you have only tasted the beginning..yet
hmmm
hvis jeg skal give siden her skal jeg give den lovligt

www.*********.com/allcelebz/index3

-virker det ikke så fjern index3
jeg kan fortælle at ********** er en kendt fri hjemmeside side, som jeg tror ejes af yahoo
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
27. februar 2001 - 22:07 #25
send lige de link til kokkedreng@compaqnet.dk
Avatar billede diktator Nybegynder
01. marts 2001 - 14:34 #26
Er Siten åben, hvis ja - hvor mange daglig besøgende har du ?? - Kunne evt. være interesseret hvis det kunne give en vis portion credit. Skriv lige om dit projekt her@diktator.dk , så skal jeg give dig noget kvalifiveret hjælp ;-)

/D!ktator.dk
Avatar billede diktator Nybegynder
01. marts 2001 - 14:36 #27
kvalifiveret == kvalificeret (: