Avatar billede milbak Nybegynder
12. august 2004 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lodde minijack

Jeg har købt et par gamle høretelefoner, som mangler et jackstik. Nu har jeg købt et minijack-stik og vil så lige sikre mg hvordan ledningerne skal sidde.

Ledningen indeholder en hvid, en rød og en sort ledning. Hvordan skal disse placeres i minijack-stikket.

Håber der er nogen som måske kan henvise til et billede eller kan forklare hvordan.
Avatar billede scb Praktikant
12. august 2004 - 21:23 #1
Den sorte ledning er fælles stel og skal loddes på den kraftige metalflade i stikket, som hænger sammen med trækaflastningen.

Så har du 2 små flige tilbage, den ene forbindes til den røde ledning, og den anden til den hvide.

Hvis Højre og Venstre kanal har byttet plads, bytter du bare rød og hvid.
(Eller vender hovedtelefonen)
-SCB
Avatar billede milbak Nybegynder
12. august 2004 - 21:36 #2
Super. Tak. Det prøver jeg.
Avatar billede screem_brille Novice
12. august 2004 - 22:08 #3
du kan se benforbindelserne her http://www.hardwarebook.net/