Avatar billede dex_dexter Nybegynder
26. februar 2001 - 20:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

forside til rapport om dagnes danmark

jeg skal til at lave projekt om it i danmark og nu mangler jeg en forside er der ikke en der gider designe en til mig

/dex2k
Avatar billede and.vang Nybegynder
26. februar 2001 - 20:04 #1
Hvilken størrelse?
Hvad skal der stå?
Hvilke farver?
Hvilket tema?
osv. osv. osv.
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
26. februar 2001 - 20:13 #2
dex_dexter - Jeg vil gerne lave en forside til dig.
Meeen.. Ikk kun for 88points.. Og hvilke farver + baggrundsfarve + størrelse + tema skal det være ? osv osv osv?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
26. februar 2001 - 20:33 #3
størelsen skal være a4 og der skal nok stå noget i den her stil:

dagens danmark

it´ens infrastruktur i danmark

lavet af michael christiansen og bo davidsen 2001

og såkunne det være fedt hvis der kunne være en blanding af noget ardware, nogle gamle spil som pacman og tetris, og et screenshot af internetexplorer eller sådan noget

Avatar billede tommyf Nybegynder
26. februar 2001 - 20:36 #4
Du kan måske bruge en af disse, www.123ferie.dk/eksperten/designs.zip ellers er der i hvert fald inspiration at hente.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2001 - 22:18 #5
Ja lidt mere info ville være rart.
Avatar billede and.vang Nybegynder
27. februar 2001 - 12:29 #6
Prøver på et tidspunkt. Men hvad er egentlig A4 i pixels. Kan jo bare skrive det i cm men alligevel, til anden god gangs skyld.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
27. februar 2001 - 16:43 #7
det behøver ikke at fylde en hel a4 men det skal bare være en forside til en a4 rapport
altså:
et logo på midten hvor er en blanding af noget hardware, nogle gamle spil som pacman og tetris, og et screenshot af internetexplorer.
så og øverst står der så:
dagens danmark

it´ens infrastruktur i danmark

og i bunden :

lavet af michael christiansen og bo davidsen 2001

Avatar billede zerocool Nybegynder
28. februar 2001 - 20:40 #8
nu da jeg lave projekt sammen med dex sådan skyder jeg lige 150 point mere i til den der designer en forside

/zerocool
Avatar billede and.vang Nybegynder
28. februar 2001 - 21:00 #9
WOOOOOOW!!

Det er sq\'da noget af en fortjening: Jeg går igang!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. marts 2001 - 08:44 #10
sådan nu er alle mine points i dette spm
Avatar billede zerocool Nybegynder
01. marts 2001 - 08:48 #11
ømm vi har besluttet at i stedet for \"it\'ens infrastruktur i danmark\" så skal der stå \"IT i Danmark\"
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. marts 2001 - 18:06 #12
DOOOH, nu har jeg lige lavet en med \"it\'ens infrasturktur i Danmark. Hmm...I kan da få den alligevel, men det er altså ikke så godt med sådan nogen ombestemmelser.

http://worldzone.net/computers/tnd/IT_forside.jpg

Brug det hvis i vil. Jeg regner ikke med at lave det om, men egentlig synes jeg faktisk oså det andet lød bedre (lidt mere \'prof-agtigt\') især i forbindelse med overskriften (Dagens Danmark).

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. marts 2001 - 18:07 #13
P.S. Mit navn står med hvidt nede i venstre hjørne, jeg ville gerne lige have det på!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. marts 2001 - 19:51 #14
det ser sgu hammerende godt ud, skal lige rådføre mig med zerocool før jeg siger god for den men... FUCK DU RYKKER TIL DET GRAFIX *gg*
Avatar billede zerocool Nybegynder
01. marts 2001 - 20:00 #15
and.vang>>>> jeg laver lige et spm i morgen der hedder point til and.vang og så for du de 150 points
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
01. marts 2001 - 20:06 #16
vi bruger din forside så nu får du points
mange tak
Avatar billede zerocool Nybegynder
02. marts 2001 - 13:17 #17