Avatar billede rotz Nybegynder
12. august 2004 - 15:43 Der er 8 kommentarer

Pris på HP Pavilion t585.dk

Hejsa!

Jeg står for at skulle købe en ny PC og læner mig mest op af en velfungerende "pakkeløsning".
Jeg skal primært bruge min PC allround og så spiller jeg nogle ret tunge spil ind i mellem.
Jeg har fundet denne model på HP´s site, men har ledt og ledt efter en pris, nogen der kan hjælpe ???

Derudover vil jeg gerne høre hvad den generelle mening er om HP´s produkter eller er der andre der har et godt bud på en god maskine.

Hvilken processor skal jeg gå efter ???
Er det bedre med 1024 "gode" ram end 2048 "mindre gode" ram ???
Er det ram der afgører hvor godt grafik kortet er eller ???
Etc.

Help me, prisniveau: 7-9000 kr.
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 15:49 #1
Hellere gode RAM og mindre end mange RAM og dårlige!

Maskinen ser okay ud - men du vil hvis du selv finder delene og samler den - kunne få den billigere!

Din CPU har de fornødne 800Mhz som man i dag køre med på standard maskiner. Med det mener jeg den høje 1600Mhz der er på 64bit...

Dog er grafikkortet ikke Verdens bedste :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 15:50 #2
Intel® 848P chipset
----
også lidt sløvt chipset når man i dag på de nyeste har 875P
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 15:52 #3
Kan ikke helt se om det er prescot proseccor og er det dette er den ikke god.

De bliver ubehageligt varme
Avatar billede rotz Nybegynder
12. august 2004 - 15:56 #4
Selvfølgelig er det vel billigere hvis man selv samler, men hovr pokker starter man henne ???

Kan du give mig en list over de "ting" jeg behøver for at blive køreklar ???

Og hvad skal jeg være opmærksom på, hvis jeg går igang med det ???
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 16:57 #5
http://www.tweakup.dk/HTML/bygenpc/bygenpc.php

Eneste du skal være sikker på er at tingene passer sammen.

Dvs sige man smider f.eks ikke en Pentium processor på et bundkort der kun kan tage AMD
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 07:32 #6
halloooooooooooo
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:29 #7
Mon ikke tiden er moden til feedback eller en nedlukning af dette spørgsmål??
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:11 #8
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?