Avatar billede tabbert2003 Nybegynder
12. august 2004 - 11:37 Der er 1 kommentar

Problemer med Sony Cyber-shot DSC-F828.

Hej!

Er der nogle, der kender Sony Cyber-shot DSC-F828 godt.
Jeg har et problem med det.
Der kan ikke slukkes for det.
Så længe der er batteri i det, slukker og tænder det helt af sig selv.
Og hvis jeg prøver at dreje på powerknappen, så slukker det, men tænder igen et sekund efter.

Er der nogle, som kan give et godt råd, eller komme med en ide om, hvad der kan være galt?

Venlig hilsen
Tabbert2003
Avatar billede sharkman Nybegynder
12. august 2004 - 12:02 #1
Jeg kender ikke dette kamera, men efter beskrivelsen af problemet ville jeg nok kontakte forhandleren, da der tilsyneladende er noget galt. Kameraet må jo også stadig være så nyt, at det er omfattet af garantien.

I øvrigt faldt jeg over en ret god artikel om Sony Cyber-shot DSC-F828 - (den fortæller dog intet om dit problem): http://akamera.dk/art.php?artikkelid=5104